House of Fitness: visibilitat i captació de clients a les xarxes socials

La Cristina és propietària i gerent de House of Fitness, la botiga de referència en alimentació esportiva al centre de Mollet del Vallès, que ofereix també un espai d’entrenament personal totalment nou amb seguiments nutricionals i esportius per als seus clients.

Al Mollet Hub, amb el servei d’assessorament individualitzat per autònoms i empreses, hem repassat, en una estratègia fet a mida, les diferents accions a dur a terme per complir objectius d’empresa a xarxes socials:

  • Generar visibilitat de l’establiment, ubicació i característiques de la botiga física.
  • Posicionar i generar visibilitat dels productes d’alimentació i les seves propietats nutricionals i beneficis.
  • Crear comunitat al voltant de la temàtica i sector al que pertany el negoci, barrejant clients amb clients potencials.
  • Visibilització dels serveis d’entrenament i assessorament nutricional amb exemples de recursos per generar continguts de valor i cridar l’atenció del seu públic potencial i generar leads mitjançant visites, trucades i missatges privats sol·licitant informació.

Els petits comerços que volen seguir mantenint el contacte amb els seus clients i generar-ne de nous, sovint decideixen donar-se d’alta en diferents xarxes socials amb l’esperança d’obtenir un retorn de cada publicació i acció duta a terme.

Al Mollet Hub, mitjançant formacions i assessorament individuals, generem les eines necessàries perquè les emprenedores, com la Cristina de House of Fitness, auditin la seva presència a les xarxes, creïn continguts de valor i sàpiguen com gestionar de manera eficient les seves xarxes socials i esdevenir el seu propi community manager.

Ja pots seguir-la a Instagram en aquest enllaç.

House of Fitness

C/ Gaietà Ventalló, 47 – Mollet del Vallès

Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC) i el Fons Social Europeu (FSE) en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local.