El projecte ArsielArt: brillar a Instagram amb articles pirogravats i personalitzats
La Rocío és una jove emprenedora i nadiua digital, que ha decidit combinar la seva passió per les manualitats i l’artesania amb la seva experiència amb les TIC en un projecte de model de negoci digital sense establiment físic.
El seu projecte de negoci el trobareu a @artsiel_personalizacion a Instagram i ofereix peces úniques fetes en materials reciclats amb dissenys personalitzats i en formes que van des de clauers o punts de llibre fins a diversos objectes de decoració. El seu perfil a Instagram no només és un portafolis dels seus dissenys, que serveix per ensenyar les distintes peces i estils a l’abast dels clients, sinó que també es un espai de comunitat i coneixement de la tècnica de pirogravació que demostra en els Reels a les seves xarxes socials.
La Rocío ha participat en diverses formacions i assessoraments al Mollet HUB i continua en el seu camí per emprendre al mateix temps que posiciona la seva estratègia en xarxes socials en 3 eixos diferents.
En primer lloc, la seva prioritat és maximitzar la visibilitat de la seva marca Artsiel. Això implica crear una presència en línia forta i amb suficient engagement que connecti amb el seu públic objectiu. Per aconseguir aquest objectiu, desenvolupa en el seu dia a dia continguts interessants, creatius i rellevants que atrauen l’atenció dels usuaris de les xarxes socials.
El segon eix de la seva estratègia se centra a augmentar el volum de seguidors de qualitat. No es tracta només de sumar, sinó d’atraure a aquells seguidors que estan realment interessats en el seu contingut i productes i en els seus valors. La Rocío vol aconseguir un conjunt de seguidors a la comunitat que participin, que generin interaccions, que aportin actualitat, que li donin feedback dels seus continguts i que finalment es converteixin en clients i amants de la marca amb capacitat per recomanar-la a tercers.
Finalment, però no menys important, la Rocío busca generar el màxim volum d’interaccions possibles a les seves publicacions. Aquesta interacció constant amb els seguidors no només augmenta l’engagement, sinó que també ajuda a crear una presència en línia activa i dinàmica. Ella respon comentaris i anima als seguidors a participar a través dels stories i de les publicacions.
En resum, la Rocío està compromesa a utilitzar les xarxes socials com a eina fonamental per fer créixer el seu negoci. Si vols fer com ella i posar en marxa el teu projecte participa en els nostres assessoraments i formacions. Ens trobaràs a l’Avinguda Jaume I, 32 al centre de Mollet del Vallès.