De comerç físic a ecommerce: Regals Esther de la Sando reobre a Mollet

L’Esther torna a obrir les portes de la seva botiga de regals a Mollet del Vallès però en format electrònic i amb una pàgina web de venda online feta a mida.

A mitjans de 2022 l’Esther va tancar la seva botiga al centre de Mollet del Vallès per prendre’s un temps i repensar el seu model de negoci desprès de tants anys atenent i treballant de cara al públic.

El seu negoci d’objectes de regal era molt conegut entre els molletans i molletanes que la visitaven per trobar el regal perfecte per a cada ocasió. Des de llibretes i material d’oficina, bosses i motxilles fins a tasses amb missatges inspiradors, entre d’altres. L’Esther sempre ha sabut el que el seu públic necessitava i ha sabut connectar durant molts anys fent ús de les seves habilitats en comunicació i màrqueting tradicional, sent conscient que el boca-orella ha estat sempre la millor aposta per guanyar visibilitat, fidelitzar clients i generar clients potencials que la visitaven.

Al novembre de 2022 la botiga va renéixer amb un model de negoci propi de la transformació digital, on s’apliquen les noves tecnologies de la informació i la comunicació (les TIC) per millorar l’eficiència i tenir un negoci més competitiu.

Amb el suport de l’equip tècnic del Mollet Hub l’Esther ha pogut reconduir el seu projecte d’emprenedoria aplicant:

  • L’assessorament legal per la llicència d’activitats d’un local que ha escollit utilitzar com a magatzem i centre de treball per preparar les comandes, on a més els seus clients podran recollir-les en persona si així ho volguessin.
  • Els coneixements i noves perspectives de negoci que han sorgit fruit de l’elaboració d’un pla d’empresa i pla financer que ha consistit en l’elaboració d’un anàlisi de la seva fórmula de negoci. S’han tingut en compte la missió i valors de la botiga online, el públic objectiu al que s’adreça, els canals de venda, els elements de màrqueting i comunicació que l’ajudaran i l’anàlisi de punts forts i punts febles a més de la proposta de revisió financera per obtenir un càlcul aproximat de despeses i guanys.
  • La resposta i valoracions d’una enquesta de testeig de model de nogoci feta a mida per detectar motius de compra, analitzar les diferències entre els diferents segments, detectar quins productes interessen més al clients i validar la proposta de servei de recollida de comandes en el local físic.
  • L’assessorament individualitzat per a un pla estratègic en transformació digital per l’avaluació de la proposta de botiga online, la plataforma a escollir, els continguts, els mitjans de pagament, les empreses de missatgeria i els termes, les condicions de la venda i les directrius bàsiques d’organització a xarxes socials.
  • Un cop es van estudiar els segments i la proposta de valor del negoci, es va començar a prototipar la web en un paper indicant el contingut que havia d’aparèixer i la imatge corporativa que havia de transmetre. Quan tingui el prototip real de la web acabada, tornarem a realitzar un assessorament per proposar millores.
  • Els coneixements i els punts de vista recollits en la seva assistència a formacions del Mollet Hub per emprenedors i empreses a la sessió Reptes del Petit Comerç: com millorar l’experiència de compra a la botiga del passat mes de novembre. Durant la sessió es va proposar un exercici de debat i cocreació d’esdeveniments per millorar l’experiència dels clients en les botigues.

La botiga online ja està disponible a l’enllaç www.regalosestherdelasando.com i ofereix un ampli catàleg d’objectes de regals que es classifiquen en diferents categories segons els productes. La botiga està connectada amb les passarel·les de pagament corresponents per formalitzar la compra i validar-la amb una targeta bancària i a més dona servei a tot el territori nacional. El portal es complementa amb un canal d’empresa a Instagram (www.instagram.com/estherdelasando/) des d’on l’Esther anuncia les novetats i promocions del seu negoci.

Us animem a que descobriu la nova versió del seu negoci des de casa o des dels vostres telèfons mòbils per continuar gaudint de la seva selecció de productes de regal amb un procés de compra ara electrònic.

Regals Esther de la Sando – Venda online

www.regalosestherdelasando.com
@EstherdelaSando a Instagram

Recollides a C/ Carme, 14, Mollet del Vallès.

Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC) i el Fons Social Europeu (FSE) en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local.