Fitsback segueix creixent i evolucionant amb el suport del Mollet Hub

La Sandra Carmona, la Núria Martínez i el Marc Carmona, van crear la seva pròpia empresa, Fitsback Team SL. Durant el primer any de vida de la empresa, s’han dedicat a desenvolupar la marca i a testejar el producte i el model de negoci.

Fitsback és una marca de roba sostenible enfocada, sobretot, a la dona. 

Des que la Sandra Carmona es va posar en contacte amb el Mollet Hub, se li va transmetre la necessitat de testejar, prototipar i co-crear contínuament per adaptar el seu negoci al que el mercat demanda.

Ràpidament la Sandra ens va presentar la seva companya/ sòcia, la Núria Martínez. Mentre la Sandra s’encarrega de la gestió del negoci i del control de la fabricació per part dels proveïdors, la Núria porta tot el màrqueting de la empresa.

Fitsback va estar treballant i actualitzant la proposta de valor de la marca. Vàrem explicar tot el procés i fases que segueixen les empreses per créixer, com obtenir finançament, com funcionen els diferents tipus de Crowdfunding, com llegir els estats comptables d’una SL, etc.

També es va realitzar el pla d’empresa, que incloïa el pla de màrqueting i el pla financer, i que es va utilitzar per sol·licitar un microcrèdit.

Durant aquests primers mesos de vida de la SL, la Sandra, la Núria i en Marc continuen desenvolupant la marca, i testejant i cocreant els seus productes. En aquest sentit han organitzat esdeveniments amb clients potencials, per donar a conèixer la marca i per testejar el seu producte. En aquests actes, les emprenedores intenten preguntar i captar tota la informació possible per tenir-la en compte a l’hora de desenvolupar les col·leccions.

Gràcies a tot aquest coneixement i al finançament obtingut, Fitsback ha sigut capaç de produir i vendre diferents col·leccions que han encaixat moltíssim amb les necessitats dels seus clients.